lördag 23 februari 2013

Lördag och födelsedag

Idag är det lördag och inte bara prinsessan Estelles födelsedag utan även min älsklings födelsedag.
Det va paket, ja må ha leva och mysig frukost med hela familjen på morgonen :) ❤❤❤
:)

Efter det va det dags att bege sig till gymmet för lite lördagsfys.
Grymt med barnpassning på gymmet, det underlättar ju verkligen när vi är två träningstokiga föräldrar.
Samt att det ger en extra push att ha någon bredvid som peppar lite och dessutom hjälper till med dom sista repsen.

Men dagens ryggpass slår ju inte på långa vägar det passet jag och Malin fick till i söndags, oh my...
Jisses vilken stark brud! Så grym! ! !
Men mina lats fick juh verkligen bekänna färg, sån träningsvärk jag hade dan efter...herregud... Men ändå HÄRLIGT på nåt konstigt sätt :)
Hoppas på fler dunderpass tillsammans med henne framöver, som sagt alltid tacksamt med hjälp, nya övningar och nån som hjälper en att få ut den där absolut sista energin som iallafall jag oftast sparar på av någon outgrundlig anledning :/

Keep smiling❤❤❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar