fredag 25 januari 2013

Första inlägget :)

Så det är alltså här du kan följa min väg emot scenen 2013.
Målet är att tävla i Bodyfitness på Decembercupen och Luciapokalen.
Mycket utav innehållet kommer att handla om träning, gymmet och kosten.
Men även om en del annat då mitt liv inkluderar lite mer än så 😀

Jag har detta året fått äran att tillhöra och tävla för teamet
Pure Fitness vilket jag är oerhört glad och tacksam för, ska verkligen göra mitt allt för att visa för coach Madde att hon gjorde helt rätt som tog in mig i teamet.

Jag har tränat från och till sen jag va 17 år, mest gruppträning utav olika slag.
Men aldrig innan skött kosten nåt vidare. Så för lite mer än ett år sedan fick jag ett abrupt uppvaknande då jag tog ett kort på mig själv i bikini för jag tyckte väl att det hade stramat lite väl i byxlinningen det senaste.
Åh HERREGUD!
Vad det där jag på bilden???
Visst att kroppen förändras lite när man fött barn och sådär men det här berodde enbart på mig själv och att jag helt enkelt blivit för bekväm.
Blivit en riktig latmask.
Jag blev helt knäckt, kände inte igen mig själv längre.

Så då bestämde jag mig att nu får det bli ändring på saker och ting och för att verkligen lyckas visste jag att ett mål kunde hålla mig på rätt väg.
Målet blev Alströmertrofen 2012, en nybörjartävling i bodyfitness.

Och visst va vägen dit bra kämpig ibland och utan min underbara man som stöttar mig i allt vet jag inte ifall jag hade fixat det.
Men den 16 Juni stod jag på scen och jag absolut ÄLSKADE det!!!
Tusan va roligt det va.
Att jag dessutom vann min klass gjorde det juh det hela bara ännu bättre :D

Värt varenda uppoffring, varenda timma på gymmet, varenda promenadsteg i regn och rusk.
Och jag visste då att det här va inte sista gången jag stod på scenen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar